Friday, August 13, 2010

~mandi hujan~

kate allayarham Sudirman,hujan yg turun bagaikan mutiara...tapi bagi kami...hujan yg turun bagaikan salji..hihi..sonok..bile mandi hujan sesame..aku,lisa n sue.....tak kire la pe org ckp...kami still gak teruskan perjalanan kami ke desasiswa cahaya gemilang..best sangat....walaupun masa tu..aku cume pakai selipar crocs yan...hahaa...sory yan....pape pon...kasut crocs yan dah bersih dah....akak dah cuci pakai air hujan semlm..haha..semlm gak..aku tengok aras bawah..sikit jee lagi nk banjir...hihi...sonok campur ngan xcited..hajat hati nk suh lisa amik pic..banjir...malangnye cam low bat la pulak...haha...alih2...dok lam bilik..sambil mop lantai...hujan lebat sangat..sampai bilik kami pon banjir...hiihi...bile hari2 last kat sini..makin susah lak aku nk tinggal budak2 junior sini...amin,halim,ewan...yan,che mat...,sheryl...sume2 laa...banyak sangat mende yg uatkan aku makin syg nk  tinggalkan budak2 ni..
aku pon tak tahu kenapa..tapi yg pasti semakin hari..semakin akrab hubungan kami..seperti sebuah keluarga yang besar...bukak pose sesame..sahur sesame...sonok gile.....aku yakin...aku tak kan dapat semua ni lagi selepas ni...apa2 pon..semoga hari esok...lebih menggembirakan lagi..hihi...dan saat yang terakhir ni dapat dimanfaatkan bersama....adik2 ku..emmuaahh..betol la kate kak ida..pas korg grade nanti...baru korg tahu..betapa berertinya erti sebuah kasih syg kuarga besar...CG....hihi.dan sekrg aku baru tahu..nape kak ida xleh tinggalkan CG dulu....hakhak.k chow dulu..da lewat....salam

No comments:

Post a Comment