Tuesday, August 10, 2010

~aku dan sahabat2~

ni la aku...org kate aku ni panas baran,xpenyabar..erm..xbf aku pon ckp mcm tu jugak..tapi sebenarnye jauh disudut hati aku..aku ok..cume ade beberapa perkara yang membuatkan aku lebih sensitip..:D..dunia kampus aku,mmg menyeronokkkan..aku ade 4 kawan rapat termasuk lisa 5 laa..hihi...sue,sal,fiza, mimi,lisa...n dak2 MPDCG (majlis penghuni desasiswa cahaya gemilang)..erm..walaupun bile masuk klas BI kami berlima yg jadi bahan oleh lecturer..tapi kami uat dekk jee..seyesly aku gtau,bile masuk je kelas bahasa tu..kami berlima mmg pemes..haha..mane naknye salu kene buli ngan lecturer..tak cukup ngan tu..masuk lak kelas bahasa melayu,lecturer tu marah kami sampai merajuk kuar kelas..yg lebih tragiknye..lecturer tu jatuh tergolek atas tangga..kami nk tolong..t die malu lak..haha..upenye2..lect tu de prob kat umah..mak die sakit..n die lak kene stay kat hospital la..mayb die pon tak cukup tido...haha..
ni la sal@salasiah mohd salleh..orgnye banyak mulut,tegas,dan happening sangat lau die ade...tapi sekrg ni die keje kat perak...aku lak dok lain...berpisah jua..mcm lagu ziana zaingitu..huhu
ni lak..sue@siti suraya jamil..orgnye agak pendiam,tapi lau die dah kenal..ok la...suara die lembut je..xmacam aku..hihihii..die ni orgnye simple,salu +vekan sesuatu yg -ve..korg nk tahu...bile polis buat sektn n aku lak xde lesen...die leh kate.."xpe la..pengalaman"..haha
ni lak mimi@ruzanna syamimi ramli...erm budak cerdik...kmi salu bertanding result exam...kdg2 die menang n kdg2 aku menang..hihii...die sambung master n aku lak xleh sambug..masalah kewangan...pape pon..insya'Allah lau de duit aku sambung la..hihi
ni lak ni Fiza@nor afidza roshidi ank emas mak die..maklum la..die sorg je putri lam umah die..hihi..die ni lembut,penyabar,erm...mak die pon baik...sweet sangat...hihhii..
inilah kami berlima..macam2 perangai...ops!!sory de sorg lagi...haha..jeng!!jeng!!jeng!!
 haaa...ni lisa...@nor hasliza ghani..aku ngan dak ni dah lame dah kawan..zaman kecik lagi..erm..mungkin jugak aku kenal die sejak lam perut mak aku lagi..sebbnye klinik desa tempat check perut..dekat je ngan umah die..haha...kot2 salu jupe lam kandungan mak g...dari darjah 1 sampai la...masuk usm pon sekali ngan die ni..jgn kawen pon sekali udah la..t xde org lak nk dtg umah aku.hahaa..pape pon.peace..:))..apa yg bahagia utk kawan aku..aku turt bahagia..wish u olls..hpy always...:D

No comments:

Post a Comment