Friday, March 11, 2011

~merepek~

hye..aku keje mlm hari ni..agak penat n mengantuk..tpi best jugak.ntah..la sejak dua 3 hari ni...aku pon tak tahu pe yg aku rase..haha..nk kate gile...waras g..tapi lau gile pon...ane ade org gile ngaku diri die giler xgitu??hahhaa..ntah ler..hari2 asyik mikir kan bende yg same...bile la aku nk berubah..sampai bile aku mahu jadi mcm ni..sebenarnye aku rindu kawan2 aku..aku rindu kehidupan aku yg lame..dok sini xubah seperti dalam penjara..pegi keje,balik keje.,..langsung tak clourful hidup aku...pat keje pin same..bos yng kepala hangin,makin2 la membuekkan aku rase mcm nk chao je jauh2...bile ingat sekali keje pat restoran dulu..rasenye beh sonok keje situ.customer2 pat sini sume dah kenal aku..xheran la..lau p mane2 org tegur..almaklum la....lau tak tegur..aku tak bagi minyak..hahhaaaa...malas pulak nk update blog hari ni..pape pon..aku tinggalkan blog dengan kate2 hikmah dari aku....ops!!yg aku dengar dari salah satu stesen radio sebenanrnye...kate2nye bunyik mcm ni:

berterima kasih kepada lelaki yg telah menyakitkan hati kamu,kerna dia mengajar erti kesabaran,berterima kasih kepadanya yg telah melukakan hati kamu,kerana ia mengajar erti kehidupan,berterima kasih kepadanya yang telah menjadikan kamu buta dengan cinta,krn dia mengajar erti waspada dan hati2 dalam memilih cinta,berterima kasih kepadanya yang telah membuatkan hati kamu sakit dah hancur krn ia mengajar menjadikan diri anda semakin kuat utk menempuh dugaan dan cabaran.,


No comments:

Post a Comment