Wednesday, March 23, 2011

23 mac 2011

assalamualaikum..erm..hari ni aku terasa mcm xmau keje lak..ye la..keje mlm..memang membuatkan kite rasa agak malas sikit..aku de cite nk share ngan korng sume..baru2 ni aku agak ketagih mendengar radio suria cinta.aku ingatkan siaran suara cinta ni utk org yg jiwang2 je..sekli dengar best jugak..banyak info yang bernas dan kata2 romantis utk org mcm aku ni..ye la..sumtime kite memerlukan kata2 dari org lain utk menguatkan kita..dan bile aku dengar kate2 kat situ aku leh motivasikan diri aku sendiri..kdg2 kite boleh memotivasikan diri org lain dengan mendengar dan memberi nasihat kepada org lain..tapi apabila sesuatu terjadi kepada diri sendir..ermm..baru la korng tau...betapa susahnya memotivasikan diri sendiri....pape hal pon...aku nk p makn ubat demam dulu...sakit pulak tekak ni...aku tinggalkan korng dengan kata2dari aku sendiri:

sedarkah!!,kite lepaskan genggaman tangan kite..dan kita cari yang terbaik utk hidup kite.tanpa kite sedari,kite merindui apa yg ada dalam genggaman kite..krn terlampau mencari yg terbaik.mata kite menjadi buta..hati kite bisu dek perasaan yg keliru.rupa2nya yang terbaik itu telah kite genggam,dan telah kite lepaskan.berdoa agar ia terbang kembali kpd kite

No comments:

Post a Comment