Monday, August 9, 2010

~hari2 yang indah~

semalam aku terlampau bersedih memikirkan hari2 yang aku lalui tanpa kwn2 disisi2..makin lama,makin aku rasa sunyi..sebb aku lupe..something,iaitu aku masih ade family aku,dan diri aku sendiri...kemudian aku tersenyum sendiri bile memikirkan kenangan2 yang kami ukir bersama..tadi lak...aku dengan lisa,n sue p karaoke kat bukit jambul..erm...best jugak...karaoke kotak je..yg xbest,ade la budak laki yang dok kacau2...tau la suara kami mmg xbest..pe yg penting jgn kami enjoy...very funny bile kami nyorok kat lisa,,pas kuar dari karaoke..hihi..maunye die cari satu aras kat BJ tu..hahaa..erm..pas karaoke lak aku n da geng,p kedai buku popular..bnyk gak buku2 yang best,niat dihati nk cari buku Sasterawan Negara Shahnon Ahmad.tapi xjupe la pulak..terpaksa la..batalkan niat..erm...tadi jugak..aku bergambar ngan MR J kat depan dewan peperiksaan utama (DUP)..best jugak,dah lama minat kat Mr J...but dari jauh je la...erm Mr J tu sambung bajar amik master,and aku still mcm ni gak..sedih gak..lau aku mampu,aku pun nk sambung gak..tapi rezeki xder.nk uat mcm ner..agak terkilan..bile cita2 terbantut dek duit yg tidak mencukupi..pape pon aku redha n bahagia bile lihat sahabat aku berjaya,n Mr J lak..opcoz la...high taste..ermm sebut pasal Mr J,die kurus orgnye..matured,n maskulin..sebb tu aku minat..dari first year g aku minat kat die,,,tapi segan nk gtau..hukhuk...erm...
n Mr J ni jugak kawan kepada kawan sekolah aku masa STPM dulu..tu yg senang jupe tu...auu...gatal la pulak rasenye...owh yee..yg xbape bestnye tadi pas amik pic...tetibe lak pic aku n Mr J hilang....dah check lam cam tu.tapi xde jugak...dah la..hari ni ari terakhir jupe Mr J..sebb die dah nk balik kg...n pic tu lak hilang...may b xde jodoh kot...
huhuhu..agak sedih..but,aku aggap je sume tu takdir dari Allah swt..
utk korg yang salu bersama dgn aku...aku nk ucapkan terima kasih bebanyak...aku nk korg tahu..yg aku syg korng...semua...emmuah

No comments:

Post a Comment