Friday, September 10, 2010

~perhentian yang menyeronokkan~

perjalanan aku menuju destinasi akhir selepas berjaya menghilangkan rasa rindu dan stress semasa di kl..aku ingat trip bas yang terakhir tu sungguh membosan kan..korng nak tahu nape??biasanye...naik je dari sungai nibong..berhenti di pekan rui dan destinasi akhir pasir puteh...rupe2...aku silap...bas mutiara trip pagi tu...memang best...sebbnye perhentian kali ni pat tempat alin...aku pon heran..mmg xpenah berhenti pon kat situ,,,,tetibe pak cik bas tu berenti kat situ....dengan kawasannye yang bersih...tepi bukit...dan kedai mkn yang bersih...n air yang sejuk...mmg mengimbau kembali detik2 manis kami semasa berada di kuala kangsar....kenangan mandi di ulu kenas bersama geng2 buperi..hhii..
insya'Allah..lau line broadband ni dah clear..aku akan uploadkan picnye..hihi...
n bile sampai kat kg ..lain lak citenye...
buah2an..masya'Allah...mmg best la...bak kate org kg mcm aku ni..buah2an mmg tidak berbeli..nk buah...main petik je...hahhaa....maksud aku..buah2 kg la..bukan la..buah apple,buah anggur,buah2 yng tak logik leh idup kat malaysia ni la..hahahaa.ops!!anggur dah leh berbuah ni malaysia...hihi
pape pon....walau bagaimana best sekali pon...kenangan yang junior2 ku n member rapat mmg salu diingatan...tak jemu bibir aku bercerita kepada mak tentang kenangan2yg telah diukir bersama...hihihi...walau asyik bercerita perkara yang sama je..hihi
samada sedar atau tak..........hari berganti hari..bulan bergani bulan..bulan ramadhan yang ditunggu2 telah berlabuh tirainye....sinar syawal pula yang menjelma...
amin,ewan,halim,sheyl,fida,...lisa,mimi,fiza,sue n sal dak manis.....aku n family mengucapkan selamat hari raya...maaf zahir andai ada yang mengguris hati kalian sepanjang kite bersahabat...salam sayang dari watie @ missjueita dan keluarga..

No comments:

Post a Comment